Logo

Pääversio logosta

Tätä logoversiota käytetään ensisijaisesti aina silloin, kun yhteydessä ei muuten käy ilmi, että toimijana on Waltti Solutions.

Logo ilman tekstiä

W-logotunnusta voi käyttää myös yksinään ilman tekstiä. Tällöin käyttöyhteydessä tulee muuten käydä ilmi, että toimijana on Waltti Solutions.

Logon mustavalkoversio

Mustavalkoista versiota käytetään asiakirjoissa, joissa värillisen version käyttäminen ei ole mahdollista. Mustavalkoversiota käytetään aina harkitusti, sillä se ei ole logon ensisijainen versio.

Logon käyttö

Suoja-alue

Logon ympärille on jätettävä suoja-alue, joka erottaa sen ympäröivistä elementeistä ja säilyttää tunnistettavuuden. Suoja-alue on kuvan mukaisesti vähintään yhden W-kirjaimen kokoinen.

Miten logoa ei tule käyttää?

Erilaisiin yhteyksiin on tärkeää valita oikeanlainen logon muoto. Tällä sivulla on esimerkkejä logon vääränlaisesta käytöstä.

Värimaailma

Väripaletti koottuna: ylärivillä ovat päävärit ja alarivillä tehostevärit, joita käytetään max. 20% alueella pääväreihin nähden. Tehostevärejä ei käytetä yksinään ilman päävärejä.

Violetti
#5959a8
CMYK 76 68 0 0
RGB 89 89 168
PMS 7670 C

Tumma violetti
#17083b
CMYK 100 100 41 55
RGB 23 8 59
PMS 2695 C

Punaoranssi
#e5542e
CMYK 2 78 86 0
RGB 229 84 46
PMS 166 C

Harmaa
#99999c
CMYK 42 32 31 10
RGB 153 153 156
PMS Cool Gray 6 C

Lila
#8c7dfa
CMYK 60 54 0 0
RGB 140 125 250
PMS 2715 C

Typografia

Otsikkofontti on Prompt, leipätekstifontti taas Nunito Sans. Prompt-kirjasinperheestä käytetään ensisijaisesti leikkauksia SemiBold tai Bold. Nunito Sansista leikkausta Regular.

Prompt SemiBold

Nunito Sans Regular

Kuvakonsepti

Kuvakonseptin tarkoitus on yhtenäistää yrityksen kuvamaailma niin, että sen viestinnässä käytetään tietyntyylisiä kuvia – tämä auttaa brändin rakentamisessa ja luo yhtenäisen kuvan yrityksen toiminnasta.

Kuvien värimaailma

Kuvien värimaailma on tärkeä Waltti Solutionsin kuvien tunnistettavuuden kannalta. Kuvissa kannattaa yleisesti hyödyntää omia värejä, mikäli se on mahdollista (ainakin pieninä yksityiskohtina). Tämän voi huomioida kuvaustilanteessa kuvattavien henkilöiden vaatetuksessa tai taustan elementeissä.

Värifiltterin käyttö

Päävärejä käytetään värifiltterinä sellaisissa yhteyksissä, kun kuvan päälle tahdotaan tuoda lyhyitä tekstejä tai logo, esimerkiksi presentaatioissa tai somekuvissa.

  • Käytetään 80% peittävyyttä
  • Filtterin käyttöä tulee käyttää harkiten.

Mieti aina, erottuuko kuvan pääsanoma, jos filtteri on kuvan päällä. Huom! Muista saavutettavuus jos päälle tulee tekstiä. Tekstin tulee olla tarpeeksi suurta, jotta se erottuu taustasta.

Kuvakategoriat

Nämä kategoriat ohjaavat valokuvien kohteiden valintaa. Kategoriasta riippumatta ihmiset ovat kuvien keskiössä. Kategorioita voi limittää keskenään.

Yhdessä tekeminen

Kuva-aiheita yhdessä tekemisen kategoriaan. Yhdessä tekemiseen liittyvissä kuvissa on tärkeää kuvata erilaisia ihmisiä vaihtelevissa ympäristöissä.

Kategorian avainsanat:

  • Innostus ja inspiraatio
  • Positiivisuus
  • Yhteistyö
  • Verkostot ja verkostoituminen

Digitaaliset ratkaisut

Kuva-aiheita digitaalisten ratkaisujen kategoriaan. Tietokoneiden kuvaamisen sijaan keskitytään ihmisten kuvaamiseen. Waltti Solutions tarjoaa asiantuntevia IT-ratkaisuja, joten on tärkeää, että asiantuntijat työssään näkyvät myös kuvissa.

Kategorian avainsanat:

  • IT
  • Teknologia
  • Asiantuntijuus
  • Moderni
  • Innovaatiot
  • Käyttäjäkokemus

Kestävä liikkuminen

Kuva-aiheita kestävän liikkumisen kategoriaan. Kohteina on hyvä näkyä ihmisiä matkaamassa julkisissa kulkuvälineissä.

Kategorian avainsanat:

  • Kestävyys
  • Eri kulkumuodot
  • Monipuolisuus
  • Mahdollisuudet
  • Tulevaisuus